Sidor

torsdag 31 maj 2007

Förhållandegrejer

Här är det finemang. Eller, fan vad jag tog i. Jag är jävligt trött. Verkar kunna sova hur mycket som helst. Å sen har jag börjat tänka på vad X gjorde. Typ varje morgon jag går till jobbet. Grubblar lite på det liksom. Blir förbannad o ledsen när jag tänker på det. Sen funderar jag en massa på mitt pendlande o vad jag vill i livet. Jag är sjukt trött på varannan-vecka-livet. Fast samtidigt vill jag ju inte vara utan det. Men det sliter.

Sen tänker jag lite på den där jävla granen o då blir jag riktigt förbannad. Grrr. Så. Nu fick jag ur mig det.

Vi snackade en del om förhållanden igår när vi var ute med jobbet. Om att göra slut å såna saker. Om att en del väntar för länge. Vi pratade om otrohet och om saker som man retar sig på i ett förhållande. En kille sa att han tycker att det bara finns ett sätt att göra saker på. Ett som är rätt i alla fall. Som att bryta spaghettin innan man lägger den i vattnet. Det är fel, sa han. Eller att koka pasta i för lite vatten det är oxå fel.

Underhållande o lyssna på vad en del har för hang-ups. Jag har mina oxå, det vet jag. Men de har lindrats med åren. Eller så har jag bara lyckats träffa mer rätt. Just nu finns det inga specifika saker jag stör mig på.

En annan kille berättade att det just tagit slut med tjejen för hon inte tyckte att han respekterade henne tillräckligt för att han gått till en frisör som inte klippte honom så som hon ville. Det är humor. Han har det nog bättre utan henne.

Inga kommentarer: