Sidor

tisdag 22 maj 2007

Catfight

Finalen gick oxå bra. Sprang in som trea eller fyra, är inte helt säker. Har två stora blåmärken på armen fortfarande efter att blivit slagen i starten. Ja, det kanske var att ta i, men fan vilka tjuriga brudar det fanns med i loppet. En del av dem fäktades o slogs som riktiga vildkattor. Men det fanns några proffs oxå. Bland annat Anna Sunneborn (Mattias Sunneborns fru). Hon slogs inte. Det behövde hon inte hon drog iväg o vann.

En jobbarkompis sa att jag borde vunnit för jag sprang längst. Det är sant. Först blev jag nästan utknuffad i publiken i starten, sen lyckades jag styra in i mitten lagom till att två brakade i backen o jag fick ta en ny sväng ut i kanten igen för att inte stå på öronen själv.

Jag är grymt nöjd med min insats.

Inga kommentarer: