Sidor

måndag 14 maj 2007

Lite sjuk igen

Ha ha, läste lite i Schulmans blogg, hans beskrivning av melodifestivalen stämmer ju. Ibland är han riktigt rolig. Fan, jag blir lite avundsjuk, jag skulle oxå vilja leva på att sitta o skriva o tycka hela dagarna.

Idag är det ingen fart på mig alls. Ny förkylning är på väg att bryta ut. Fryser hela tiden o halsen ömmar. Svårt o ta tag i nåt ordentligt. Vet inte vad jag ska börja med, det där samtalet, eller den där webbplatsen eller det där mejlet, eller kanske lite allmän administration, eller... Suck.

Sitter o väntar på att Stiletto Run ska höra av sig med mer info så jag vet när mitt heat går. Fast som det känns nu kommer jag ligga nerbäddad. Men å andra sidan kan inte en liten förkylning stoppa ett race i högklackat som varar i kanske 20 s. Så den ursäkten gick inte.

Jag undrar en sak - blir det alltid så att man tycker att en chef är ett pucko per automatik för att han är chef? Eller är chefer alltid puckade? Mer eller mindre? Läste om olika chefstyper i en tidning igår.

Inga kommentarer: