Sidor

tisdag 15 maj 2007

Hybris

Det här är idiotiskt. Jag är inte riktigt klok i huvudet. Nu ska jag gå o titta på vad jag ska ha för skor imorgon. Som om det inte är illa nog att springa på klackar med risk för att vricka fötterna så ska jag tydligen springa med feber i kroppen också. För just nu känns det som att det komer att bli så. Det finns alldeles för mycket prestige med i detta för att låta bli.

Jag vet ju att jag kommer bli fullständigt rasande om jag sabbar fötterna. Varför överväger jag ens detta? Jag har inget svar. Fattar det inte. På nå't lustigt vis lockar det. Det känns så... enkelt. Jag inser att det inte är enkelt o att med tanke på hur klumpig jag är i vanliga fall så kommer jag att störta rakt ner i marken efter 20 meter. Men ändå. Jag kan verkligen inte föreställa mig hur någon kommer att vara snabbare än mig. Det är ett allvarligt fel. Jag inser det oxå.

Inga kommentarer: