Sidor

torsdag 21 mars 2013

Yes!

Nytt armband, så snyggt!


Idag var det dags för veckans lunchpass. Så jäkla skönt! Det är med skräckblandad förtjusning vi står och väntar när passet ska starta men när det väl sätter igång, och framför allt när det är över känns det helt underbart.

Det får mig att tänka på att jag oftare borde ägna mig åt morgonträning men tyvärr tänker jag bara det så här dags på dygnet - på morgonen är de tankarna heeelt bortblåsta. =).

Paket med ett av armbanden jag köpt på nätet kom igår - skitsnyggt! Hoppas jag får fler paket idag. Väntar på fler armband och lite hundträningsgrejer. Vi har haft bra träningar hela veckan och nu vill jag testa lite nya grejer.

Gårdagens runda gick till Ågestafälten - the place to be - med hundarna. Ska försöka komma ihåg o ta lite bilder när de rusar runt på fälten men jag har liksom fullt upp med att bara vara. Kommer på det där med bilder efteråt.

Inga kommentarer: