Sidor

lördag 9 mars 2013

Heja Sean Banan!



Har haft en bra dag idag. Ställde klockan för att åka iväg på utställning men lyckades vakna av mig själv innan klockan ringde. Gillar när det händer, så mycket lättare att gå upp då.

Åkte iväg som planerat, hade lite problem att hitta parkering - det var fullt redan på morgonen! Men efter lite trix blev det en olaglig parkering lite halvt på trottoaren.

Väl inne hallen fotade jag lite hundar, snicksnackade med likasinnade och sedan var det dags för Harper att gå in i ringen. Hon vann sin klass och fick CK! Kul!

Hade jag inte riktigt trott efter förra helgens utställning då hon fick en minst sagt orättvis bedömning. Men nu gick det som sagt annorlunda.

Efteråt har jag hunnit vara ute på en långrunda med hundarna i solen och nu väntar tabataträning innan jag tar tag i kvällens middag. Vi ska så klart kika på melodifestivalen också tillsammans med Olle och Siv som kommer över. Jag håller på Sean Banan.

Inga kommentarer: