Sidor

måndag 18 mars 2013

Bra hundträning

De senaste veckorna har gått ovanligt enkelt och det tackar jag solen för. Förstå hur härligt det är när solen lyser och värmer! Hur länge våren än dröjer så är det så mycket enklare när det är ljust och torrt ute.

I fredags tränade jag med Camilla och fick bra saker att träna på. Resten av helgen har jag tränat på det och känner mig just nu väldans nöjd över framstegen. Vårens tävlingsplaner känns inte längre så långt bort.

Om jag lyckas med 10 procent av vad Camilla gör så kan jag vara jäkligt nöjd, det säger en del om denna duktiga tjej. Hon är helt grym. Det är en fröjd bara att titta på henne och hennes älskade hundar när hon tränar.

I lördags var vi ute och käkade på restaurang Grill. Supergott och trevligt! Tack för sällskapet Olle och Siv! Dessutom fick vi oss en liten överraskning som vi ser redan ser fram emot.

Ginny och Camilla

Inga kommentarer: