Sidor

fredag 8 mars 2013

Träningsveckan




Igår provade jag nytt pass som hade premiär på gymmet - Grit strength. Ett pass som går ut på att ta i så mycket det går. Till sista droppen, så tungt man bara kan. Instruktören peppar hela tiden och går runt och kollar så man gör rätt och inte fuskar. Ett pass som passar mig fint. Jag gillar att ta i och det är ett bra komplement till mina styrkepass hemma. Extra kul o träna med skivstång för det är jag inte van vid.

Varje dag tar jag en långrunda med hundarna och den här veckan har det varit overkligt tungt inspirationsmässigt, just i stunden som jag ska gå ut. Men bara jag tar mig förbi den känslan och får på kläderna och kommer ut genom dörren så går det bra. Men nu är det helg igen och rundorna blir i dagsljus - så mycket lättare!

Inga kommentarer: