Sidor

måndag 20 augusti 2007

Nej! (ska det vara så jävla svårt)

Jag har inte retat mig på nånting på hela helgen. Det är ett tecken på att jag haft fullt upp och att jag inte varit i närheten av en affär.

Möjligen att jag retade mig pyttelite igår när nåt jon undrade om han kunde köpa in sig på mitt bollkort. Jag sa nej, då undrade han varför o jag ska att jag inte hade mer på kortet än jag skulle göra åt själv.

Jag trodde jag ljög litegrann men det var sant. Jag gjorde åt alltihop. Det hade varit grymt retligt om jag sagt ja o sen stått där utan bollar själv. Det hade varit väldigt typiskt mig.

För det är det jag retar mig lite på. Jag har så satans svårt att säga nej. Å när jag väl gör det så får jag skitdåligt samvete.

Som igår, när jag var ute o sprang, då kom två småtjejer ridandes, de stod intill vägkanten o väntade in mig. När jag kom fram undrade de om jag hade en mobiltelefon. De ville ringa den ena tjejens mamma för hon skulle komma o titta på när hon hoppade. Mamman var på väg trodde dom, men de ville ändå ringa o kolla.

Vad gör jag då? Jo jag börjar ursäkta mig för att jag inte har mobilen med mig, jag brukar ju alltid ha det o sen erbjuder jag dom att följa med hem o låna telefonen eftersom det bara är några hundra meter kvar hem.

Vad är det för fel på mig? Jag är fan inte klok nånstans.

Inga kommentarer: