Sidor

lördag 7 juli 2007

Semesterkänslor

Tog ledigt i torsdags och fredags. Känns som att jag haft semester i flera veckor. Helt underbart. Jag har haft några "av-dagar".

Torsdagen inledde jag med sovmorgon. Kl 11 blev jag väckt av telefonen. Ungarna sov de oxå. Käkade frukost länge.

På förmiddagen (läs kl 14) sprang jag en runda med den ena hunden. Trots instabilt väder lyckades jag tajma rundan i solsken. Lagom till att rundan avslutats fick vi besök av min bästa kompis o hennes barn. Lagade lite mat, käkade, duschade och fikade. Sen, i regnet, var vi o badade.

Barnens kompisar stannade för att sova över. På kvällen tog jag en ny löprunda med nästa hund. Efter det åkte vi o handlade frukost o köpte pizza.

Ungarna busade o hade kul till klockan 12. Sommarlov.

Jag älskar såna dagar.

Inga kommentarer: