Sidor

tisdag 3 juli 2007

Låt mig sova så blir jag glad

Ska bli så skönt. På torsdag och fredag ska ja vara ledig och bara umgås med mina älskade barn. Vi behöver det nu. Bara få vara. Dessutom åker de iväg på semester på lördag med sin pappa o då får jag ju inte se dem alls på en vecka. Det gör jag ju inte annars heller men det är värre när de ska långt bort.

I övrigt sajnade jag mina första avtal med kund i dag. En liten djungel men oerhört spännande. Nu är det bara till att hålla tummarna så att det blir bra oxå.

Sen har jag massor o skriva. Men jag orkar inte. jag är för trött. Jag vet, jag säger det ofta men det är så. Jag är sanslöst trött. Hela tiden. På nästan allting. Tittar på människor i min omgivning o undrar hur de orkar vara så pigga hela tiden.

Det är den jäkla valpens fel. Väcker mig mitt i nätterna o tidigt på morgnarna. Jag hatar att bli väckt. Verkligen hatar.

Inga kommentarer: