Sidor

onsdag 16 december 2009

Små saker och småsaker


I lördags var jag så lycklig. Ledig dag, solen sken och jag kunde ge mig ut i spåret och springa. Äntligen! Blir alldeles för lite av den varan i det kompakta mörker som varit. Kände mig inte helt pigg i benen men det struntade jag i, den friska luften och skogen gav mig energi.

Efteråt spårade jag med Mel och tränade lydnad. Alltihop var hon grym på. Jag blev så jäkla nöjd. Hade lagt ut en liten pennstump och ett suddigummi. Hon markerade utan problem. Allt gick helt enkelt perfekt. Sen var det dags att göra mig iordning och åka på kvällens fest.

På söndagsnatten hade jag ont i halsen och på söndagen var förkylningen ett faktum.

Nu hoppas jag på att förkylningen är över till helgen så att Wille och jag kan ge oss ut i spåret tillsammans. Och all den fina vita snön får gärna ligga kvar så att jag kan springa på kvällarna också.

Inga kommentarer: