Sidor

lördag 5 juli 2008

Nu är det sommar nu är det sol

Vad gör jag uppe nu? Äntligen semester och sovmorgon och då är jag uppe, jag som knappt går att väcka i normala fall. Gnuggade ögonen både en och två gånger när jag kom ut i köket och såg att klockan stod på 06.30

Jag tvärsomnade visserligen igår redan före kl tio. Så mina timmar har jag fått. Och sen vaknade jag i natt av att jag välte ut hela mitt vattenglas i sängen. Så nu när jag vaknade var handduken jag lagt till skydd både knölig och blöt.

Semestern har bara börjat och nu har jag hela dagen till mitt förfogande. Vad ska jag ägna morgonen åt? En löprunda innan det blir för varmt? Eller ska jag se till att komma ut tidigt på golfbanan? Det blir nog både och.

Igår gick vi ner till Kungsholmen direkt efter jobbet med Clara och Jonas. Satt i solen och drack vin i flera timmar och ändå var inte klockan mer än halvnio när vi kom hem. Soft.

Inga kommentarer: