Sidor

fredag 6 juli 2012

Semesterplaner

Anna Lou

Om några timmar går jag på semester. O'boy, vad jag behöver det nu. Någon resa blir det inte, vi har insett att jag är för dålig för att kunna åka iväg. Trist men bara till att acceptera.

Vi har ju velat lite hur vi ska göra om vi ska åka iväg eller stanna hemma för att fixa i ordning bland annat hundgården. Nu behöver vi inte fundera mer :) Det blir bra det.

Det blir lite småutflykter istället, lite på känsla de dagarna jag är pigg. Men några saker har vi inbokade med övernattning, SSM till exempel, hoppas verkligen att jag har bra dagar just då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig!

Jag tycker det låter toppen (ego), för då kan vi få bjuda Er på grillad lax i nästa vecka!

Kram och ha en slö helg, S

Martina sa...

Mmm, det låter mums, det gör vi gärna! Kram