Sidor

tisdag 3 juli 2012

Ganska dålig

Ligger i soffan fullständigt utslagen efter att legat på badrumsgolvet i en timme.

Natten var helt gräslig. Har inte kunnat röra mig alls. Messi verkar känna av det och ligger så nära det bara går.

Tog mig ner från övervåningen med nöd och näppe. J tog ut hundarna innan han åkte för att spela golf, tack för det honey.

Jag tog inga tabletter igår för det verkar som om magen börjar protestera mot dem med ordentligt illamående som följd.

Men efter den här natten var det inte mycket o fundera på. Stoppade i mig pillret så snart jag kunde.

Efter en stund började jag må fruktansvärt illa. Och idag gick det inte över efter en stund.

Jag låg på badrumsgolvet i kramper helt genomsvettig i nästan en timme. Inte mycket med mig nu.

Usch.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla gumman .Jag lider med dig,fy fasen vad skall du göra åt detta!Kram Lottie

Martina sa...

Tack Lottie. Kram på dig

Anonym sa...

Va längesedan jag va inne och läste hos dig....
Och det va ingen rolig lästning just nu....hoppas verkligen du blir pigg snart för det låter som ett rent hel...ete det du råkat ut för.

Krya på dig!!!
Anna H fd. Eskilsson från Taberg

Martina sa...

Tack Anna!! Hoppas allt är väl med dig!

Anonym sa...

Jodå allt bra med mig....bor strax utanför Värnamo med man och en liten kille Wille på 3år + våra två cockertikar Doris 3 och Stina 10.

Försöker löpträna lite inför tjejmilen i Stockholm den 1 sep men har lite ont i vrister och knän. Så vi får se hur det går...

Hoppas verkligen dom kan hitta vad som är fel så du kan få bli pigg och kry igen. Kan inte va kul när det sätter sig i musklerna.

Krya på dig än en gång :)
Kram Anna H