Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Trötta och nöjda

Det är ganska skönt väder nu, soligt med en del moln på förmiddagen, lagom svalt och lite regn på eftermiddagen/kvällen. Bra dagar för hundträning.

Tog en riktigt lång promenad med Mel och Harper mestadels i skog och på härliga fält så de fick springa mycket lösa.

Efter 7,5 kilometer fick honeybun hämta upp mig vid golfklubben så vi kunde åka och handla hundmat. Många säckar och mycket pengar blev det.

Hemma igen var det dags att ta ut Messi och Anna Lou på varsin kortrunda innan jag tog med mig Anna Lou och la två spår efter varann. Hon är så himla noggran så jag kunde inte låta bli att klämma in en vinkel på det sista. Den tog hon med bravur.

Hemma igen tog jag med Mel på en kort cykeltur. En mycket bra dag med andra ord. Nu ska jag ta en dusch innan det är dags för middag. Runt mig ligger en drös trötta hundar.





Inga kommentarer: