Sidor

fredag 3 augusti 2012

MBA eller MBP - det är frågan

Yes, så jäkla nöjd jag är. Lyckades till slut med att föra över innehåll från datorn till den externa hårddisken efter att formaterat den. Nu vågar jag använda den gamla trogna datorn igen. Min gamla mac är uppåt sju år! Tänka sig. Det är banne mig inte dåligt.

Det är dock inte långt kvar tills den kastar in handduken helt. Kämpar liksom in i det sista nu. Så i måndags köpte jag en ny. Nu är bara problemet att jag fortfarande har den i kartongen eftersom jag inte kan bestämma mig för om jag ska ha Mac Book Air eller Mac Book Pro... :)

Förutom att fatta ett klokt beslut över datorn står operation storstädning på schemat idag. Igår var vi iväg och köpte lite nya grejer som ska hjälpa oss att hålla bättre ordning här hemma. Compact living kräver lite finess och innan det lite röj.

Inga kommentarer: