Sidor

söndag 28 augusti 2011

Inte riktigt som jag tänkt mig

Hm, det blev ju ganska snopet det här. Tyckte själv att jag lagt upp det hela riktigt bra. Såg fram emot helgen som skulle bli tidernas ego boost (enligt mina mått då'rå). Skulle på massage och jag skulle skaffa spikmatta och jag skulle städa, handla och förbereda mig inför veckan.

Direkt efter jobbet (som jag avslutade i bra tid) sprang jag en runda och sedan var jag på massage med fokus på mina ömmande lårmuskler (de har trilskat sedan i våras).

Så långt var allt bra och enligt planerna. När lördagen kom inledde jag den med nackspärr direkt på morgonen. På ett sätt var det ok, för jag skulle ändå vila. Men idag när nackspärren är ändå värre börjar det kännas lite surt.

Vad hände med helgen? Det var ju just detta jag skulle undvika med mitt fina upplägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guud vad du tränar och ligger.kram lottie

Martina sa...

Som du ;)