Sidor

söndag 21 augusti 2011

Behöver klona mig

Bra löppass idag. Först lugnt, medellångt med lilleman. Sen styrkepass plus intervall på tomten och avslutningsvis lugn nedjogg.

Träffade på en granne som också brukar springa som stannade och tipsade om vilka tider de springer i klubben, Huddinge AIS. Märkligt sammanträffande just som jag tänkt tanken. Låter kul och inte minst bra nu till hösten när kvällarna är mörka och kalla.

Självklart tränar de samma kvällar som jag just planerat att träna med Mel för att nå våra mål under hösten. Men jag får väl ta och revidera lite. Skulle var grymt kul att få lite sällskap i spåren då och då.Kanske kan hitta någon annan träningsgrupp för Mel.

Jag inser att jag måste börja träna med andra om jag ska komma ut på tävling med Mel. Vissa saker måste man ha hjälp med för att träna, så enkelt är det.

Jag vill göra en massa kul saker i höst. Ägna mer tid åt löpning, vill komma ut på tävling med Mel, vill golfa mer med Wille, vill åka på utställning, vill gå trimkurs... Planerar och bokar för fullt nu för att få in allt jag vill göra.

Inga kommentarer: