Sidor

torsdag 18 augusti 2011

Bara en dag kvar

Så var det då äntligen nästan fredag. Jag gillar verkligen att jobba. Men lika mycket som jag gillar det, lika mycket ogillar jag att gå upp på morgnarna. Jag är så trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kroppen är så tung.

Det tar evigheter för mig att vakna till liv och sen när jag väl är uppe gör jag snurriga saker. Som idag när jag kopplade hundarna och gick ut. Messi hade fått öglan att hålla kopplet i om halsen och i handen höll jag halskedjan.

Men det har varit en bra vecka. Jag har tagit mig igenom den och till och med hunnit med att träffa fina vänner. Vi var på Söders höjder och lyssnade till ljuv musik på en filt i parken och innan det åt vi en god middag. Efteråt drack vi lite vin och kaffe.

Fin tatuering på fin tjej



Inga kommentarer: