Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Hemliga Arne smider planer

Jag behövde inte fundera så länge i soffan i söndags, på några minuter blev himmelen alldeles svart och regnet vräkte ner samtidigt som det blåste nåt alldeles otroligt.

Det blev paj och Varg Veum istället, inte fy skam.

Men igår blev det en bra löprunda. Jag har fått in ett och annat intervallpass senaste tiden, jobbigt men skönt.

Sen var det den där berg- och dalbanan då... den består kan man säga. Nya besked varje dag. Jag kan inte avslöja så mycket idag som jag hade tänkt men om allt gått som jag planerat när jag skrev inlägget hade jag kunnat berätta allt i kväll:).

Jag får stilla mig lite till. Just som jag tror att allt är klart i en riktning ändrar det sig igen. Oavsett hur det blir, är de senaste veckornas planering något jag kommer minnas länge.

1 kommentar:

Babsan sa...

Va fan... ;) /Nyfiken i en strut