Sidor

lördag 6 augusti 2011

Åker berg- och dalbana

Det är så mycket som händer som jag inte kan berätta om. Sjukt spännande och sjukt skrämmande. Allt på en gång och om vartannat. Turer hit och dit, kompletteringar av uppgifter, nya beslut och jag vet inte vad.

Ena stunden är jag fullständigt livrädd och nästa tycker jag att det är så kul så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Galet är vad det är:). Men inget konstigt.

Annars mår vi bra allihopa. Förutom Mel som är lite lös i magen vilket oroar mig eftersom hon fick bada en kortis i havet i torsdags, något jag i princip aldrig tillåter. Speciellt som hon inte kan bada utan att dricka.

Som den nojjiga typ jag är oroar jag mig genast för alger som så lägligt letat sig in i Skärgården lagom till att jag frångick mina principer (kom det rapport om idag). Usch, hoppas verkligen det går över snart och att hon inte fick i sig nåt.

2 kommentarer:

Babsan sa...

Och nu gjorde du oss inte alls nyfikna... :)

Martina sa...

Kan tänka mig det:). Lovar att berätta om våndorna och turerna senast på tisdag. :)