Sidor

fredag 9 oktober 2009

Veckan som gick

Nu ska det läsas Hertaromaner. Hon är i ropet efter att fått litteraturpriset. Alla vill ha hennes böcker nu, säger de på tv. För min del får det nog vänta. Jag har fullt upp med mina böcker som ligger och väntar på sängbordet. Jag har kommit av mig med läsandet.

Mitt i veckan hade jag besök av en kär vän som sov över. Kul att ses och få bjuda henne på lite god mat och babbel. Som tur är kommer hon tillbaka snart så jag får ta hand om henne lite till. Hon är en sådan underbar människa som alltid ser något bra i alla.

Veckan har sprungit iväg. Verkligen sprungit. Ena stunden är det söndag och nästa är det fredag. Poff. Känns som att jag kunde sitta kvar på jobbet hela nätterna bara för att mina uppgifter är så roliga, så fort jag är klar med en uppgift vill jag börja med nästa.

Varje dag har jag otåligt surfat in på arrangörens sajt för att se om resultatet från söndagens lopp kommit. Till slut var det där. Placering 10.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger bara tack och herregud plats 10.Grattis!Lottie

Martina sa...

Du är snäll du, söta vän. Kram på dig.