Sidor

fredag 2 oktober 2009

Lika het som en säck potatis

Jag har problem. Det har jag insett nu. Mina favoritkläder är myskläder/träningskläder. A, precis, jag inte bara närmar mig det berömda träsket. Jag är mitt i det. Jag vill inte ens klä upp mig när jag ska ut. Jag vill inte ens gå ut eller hitta på något på helgen, för då måste jag klä upp mig och det vill jag inte. Herregud.

Det finns ju sexiga myskläder, det har jag sett på tv, men det är inte såna jag använder. Nä, jag har de gamla hederliga med raggsockar till. Hermetiskt tillslutna ska de vara också så jag inte fryser. Ingen bar hud. Min raring gillar det inte. Han påpekade det häromdagen:

-Du har haft mjukiskläder varje dag den här veckan, sa han.

Minuten senare bad han om ursäkt när han kom på att han också hade det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Raringen kanske ser att du är sexig även med myskläder...

Martina sa...

Ja, vem skulle inte se det? En gammal förhatlig fleecetröja kombinerad med fula mjukisbyxor och raggsockor kan omöjligt stå ivägen för den bilden.