Sidor

tisdag 13 oktober 2009

Mitt liv idag



Bodström
Bryr mig inte, förstår inte vad folk ojar sig över. Det är väl toppen att han gillar att jobba. Fattar inte vad folk gnäller för. Sluta pip och se över din egen karriär istället.

Träning
Lite dåligt med det just nu. Sättningar och allt vad det hette i axlarna och ryggen. Naprapaten behandlar.

Facebook
Här snackar vi humor. Vad är det folk skriver på sin status egentligen? Och inte minst, vilka är det som skriver? Alltså, hela tiden, en gång i timmen minst. Jag kan i alla fall se ett tydligt mönster bland dem som finns i min facebook. Pinsamt.

Hollywood
Fattar inte att det är slut. Vill se fruarna mer. Mycket mer.

Bebisar
Oj, vad det pratas bebisar runt oss. Och hemma hos oss. Men, nej inte nu. Tack.

Miljön
Ja, det är ett nytt, STORT intresse. Jag är så fascinerad över allt litet man kan göra som faktiskt gör skillnad. Kan inte förstå hur jag kunnat gå omkring och vara så ointresserad fram till nu.

Hemmagjord dajm
En kär gammal goding som jag aldrig verkar tröttna på. Minst en gång i månaden rör jag till dajmen och stoppar den i frysen tills den stelnar. Yummie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

facebook beroende men javistt är det hemskt att se.vi syns snart.lottie

Martina sa...

Ja det gör vi. :)