Sidor

tisdag 18 mars 2008

Tisdagskväll

Efter nästan en månad utan vin sitter jag nu äntlligen och njuter av ett glas. Vi har tittat på Campingserien på tv4+, en för övrigt helt underbar serie. Det är humor på hög nivå.

Jag har fastnat för The Voice morgonsändningar på tv. Från början gillar jag egentligen Josefine Crafoord men nu börjar jag tycka allt sämre om henne. Särskilt efter att jag anar en avundsjuka hos henne gentemot Perrelli.

En schlagerdam som växer i mina ögon. Fasen vad cool hon är. Så dunderseriös och vettig. Om jag bara kunde komma över hennes träningsprogram... Hur gör man för att få såna spiror? Jag vill veta!

Har varit på näst sista kurstillfället på säljutbildningen. Jag har inte gjort en enda av grejerna vi uppmanats att göra så inför dagens pass kände jag samma motvilja som inför en lektion i nian när man inte gjort hemläxan.

Men på nåt underligt vis lyckades jag få extra cred från läraren plus en eventuell framtida affär.

Inga kommentarer: