Sidor

torsdag 24 maj 2012

Nya prover på g

Hur i hela friden blev det torsdag morgon? Helg igen? Fattar inte hur snabbt veckorna går. Idag ska jag iväg och göra EMG och nu hoppas jag verkligen att det leder till någon typ av svar.

Ska också lämna prover för borrelia. Men det tror jag faktiskt att jag redan gjort? Inte mycket till samarbete inom vården. Jag trodde att allt syntes bara man knappade in ett personnummer men så funkar det verkligen inte.

Idag for Wille upp som ett skott kl 05 på morgonen, hela klassen skulle iväg på fågelskådning. Lite coolt. Jag pratade med honom när han stod vid bussen och han tyckte det var mysigt att det var så lugnt och tyst ute.

Anna Lou är en duktig tjej som kan en himla massa saker redan, vi har ju gått på kurs. Hon är väldigt läraktig och lätt på alla sätt och vis. Men däremellan visar hon tydligt att hon är dotter till Mel. Då händer både det ena och det andra. En räv bakom varje öra.


Inga kommentarer: