Sidor

söndag 27 maj 2012

Äntligen lite svar



Man kan roa sig med olika saker. Själv grillade och trimmade jag på samma gång ikväll. Trevligt. Messi är bara påbörjad så han ser lite kul ut.

Får göra klart en annan dag. Nu är det dags för rabarber- och jordgubbspaj med vaniljsås.

Var på utställning med Harper i helgen - gick kanonbra, hon blev bästa juniortik, vann sin klass med sju deltagande tikar. Inte illa.

I torsdags var jag som sagt hos neurolog som gjorde olika typer av tester för att se om jag hade nervskador eller skador på mina muskler.

Jag hade nervskador, ganska långt gångna dessutom. Kraftigt nedsatt känsel i händer, handleder, ben och fötter.

Vad som var bra däremot var att jag inte hade djupgående skador på mina muskler. De problem jag har beror på B12-bristen. Så, tillbaks till ruta ett igen, men på ett bra sätt. Nu är det sprutor som gäller en lång tid framöver för att fylla på.

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Håller tassar å tummar för ett snabbt tillfrisknande.

Martina sa...

Fina människa! Du är så positiv! Tack, det hoppas vi på!