Sidor

tisdag 22 maj 2012

Kanske dags o lägga ner

Det har varit en aning dåligt med uppdateringen här, det får jag medge. Nästan så att jag tappat intresset en aning. Kanske inte så konstigt med tanke att bloggen hunnit bli fem år.

Twitter är snabbare och enklare, facebook bra för bilder och kennelbloggen för det som rör hundar. Vad blir kvar här då kan man fråga sig? Inte mycket, särskilt inte sen löpningen är ett minne blott.

Mycket på jobbet innebär också mindre tid här. På tal om jobb så är det något jag inte bloggar om, inte barnen och inte familjen heller.

Och eftersom jag är så rysligt dålig på att dela med mig av hur jag mår blir det ju inget av den varan heller (även om det finns mycket att säga om just det).

Men jag kan berätta att vi gjort slag i saken och köpt en gräsklippare. Jo, det är sant, en ny, fin. Självgående och multiklipp. Minsann.

Jag har också unnat mig ett trimbord som jag sneglat på i månader, i förra veckan slog jag till.

Sen har jag nördat loss alldeles och köpt nya, tjusiga utställningskoppel till Harper och små fina godisfickor som man sätter på valfria kläder :).

Det kanske rent av är dags att lägga ner bloggen nu. Men å andra sidan är den som ett vackert fotoalbum med mycket text.



Inga kommentarer: