Sidor

lördag 30 januari 2010

Äntligen sovmorgon!




Gud vad jag älskar sovmorgnar. Fredagar i all ära, de är också härliga men inget slår att få sova tills man vaknar. När jag vaknade idag låg det någon på kudden bredvid och snarkade högljutt trots att Johannes åkt i väg för länge sedan. Mel.

Igår var vi och såg Snabba Cash. Sådär tyckte jag och ju mer jag tänker på den, desto sämre tycker jag den var. Kanske vi hade väntat för länge på den, kanske förväntningarna var för höga, men nej, den var faktiskt dålig. En tvåa får den av mig.

Jag har varit lat och slö idag. Njutit av att göra ingenting. Men till slut gav jag mig ut på en långpromenad och direkt efter det sprang jag en runda. Full av energi efter löprundan tog jag hand om tvätt och disk.

Mel och Totti är på vippen att börja leka med varandra men när Mel haft Tottis lilla råtta i munnen ser Totti ut att tycka det är gränsen för vad hon klarar. Hon verkar inte vilja ta i den blöta råttan med tång ens en gång.

Inga kommentarer: