Sidor

söndag 11 januari 2009

Lättroade köpcenter-experter


Vi letar hemmabiosystem. Eller stereo. Det växlar från ena gången till den andra. Vi kollar runt lite hemma på olika sajter och sen åker vi till någon butik och sen är vi lika lost igen.

Det är inte lätt, jag kan inte göra avkall på designen och min honey kan inte göra avkall på ljudet. Väldigt förvirrande.

Och mitt i allt har utvecklat någon slags köpcenter-hobby. Igår skrattade vi så tårarna rann när vi föreställde oss att någon filmade oss i en slags dokumentär. Raringen hade varit i gallerian Forum Nacka och nu skulle han visa upp centret för mig.

Vi kunde inte sluta "spela upp" dokumentären för oss och när vi satte oss och drack en kaffe mitt i centrat och diskuterade den trevliga gallerian kände vi oss som klippt och skurna i en dokumentär a la outsiders.

Inga kommentarer: