Sidor

måndag 12 januari 2009

I jakten på den perfekta kroppen


Igår var det ingen hundträning, vi hade löpning på schemat Mel och jag. 74 minuter blev resulatet, det kändes extremt motigt innan vi kom ut men sen var det som vanligt skönt. Kompassen fick följa med och leda oss lite överallt.

Därmed blev förra veckan en bra träningsvecka, 6 dagar, 5 löprundor, 3 dagar stryketräning i mitt lilla hemmagym. Två hantlar, ett gummiband och numer även en pilatesmatta efter vår senaste köpcenterrunda.

Med tanke på att det var tre lediga dagar och bara två arbetsdagar för min del förra veckan så var det ju inte så svårt att få upp träningskvoten men nu hoppas jag att jag kan hålla det även denna vecka.

På eftermiddagen gick vi och såg Changeling med Angelina Jolie. Rekommenderas varmt. Läskig, ännu lite läskigare eftersom den grundar sig på en sann historia. Starkt drama om en ensamstående mor som kommer hem från sitt arbete och upptäcker att hennes nioårige son är försvunnen.

Inga kommentarer: