Sidor

onsdag 28 januari 2009

Bil på glid

Vi fick tårta och vin på kontoret en kollega har nämligen blivit pappa till en liten tjej. Inte jag såklart, har slutat med onyttigheter ett tag. Men jag köpte mig en ProViva Female, mango och den var sjukt god! Mums. En sån blir det fler gånger.

Ikväll har raringen lovat att följa med mig i spåren alltså blir det ett snabbt pass med kräkreflexer efteråt.

Imorgon drar vi på konferens. Redan kl 07.00 ska jag plocka upp folk runtom i stan. Jädrigt tidigt. Hua. Sen stannar jag i jönke resten av helgen.

Sen var det ju det där roliga som hände häromdagen när jag skulle köra upp bilen för vår isbelagda och glashala backe (som det inte ens går att gå i). Jag kom halvvägs. Sen var det stopp. En liten stund. Innan jag först sakta, sen allt snabbare kanade bakåt mot det branta diket på sidan.

Inga kommentarer: