Sidor

söndag 19 maj 2013

Behövs inte så mycket för att jag ska vara nöjd


Det behövs inte så mycket för att jag ska vara nöjd över mig själv :). Igår var jag väldans nöjd över att jag spårade med Mel och Anna Lou, superbra lydnadsträning med alla, trimmade klart Messi, handlade hundmat och lite träningsattiraljer som jag inte fått ändan ur vagnen och skaffat, plockade fram golfbagen (eftersom jag nu betalat in medlemsskap och tänker mig kunna börja spela igen) och plockade in i bilen och åkte iväg för att slå några bollar (det stöp dock, då kortet jag hade med hade noll i saldo) och sist men inte minst - jag sprang i Ågestaspåren! Underbara, kuperade löpspår som jag inte sprungit i på mycket länge.

Veckan har också innehållit ny sänkning av kortisonet, jag känner av det lite men ingen fara än så länge så den här nivån ska jag nog kunna hålla mig på ett tag.

På en av rundorna sprang jag förbi ett utegym och gjorde två chins en ökning med 100 procent (sist gjorde jag en) :)

Inga kommentarer: