Sidor

lördag 2 juli 2011

Det sa bara klick

Öppen grilltång

Låst grilltång

Hunk

Jisses vad varmt det är idag. Luften är alldeles kladdig och solen skiner, väldigt tropiskt klimat.

Jag är lite smånöjd över att jag kom på hur grilltången funkar, den går nämligen att "låsa ihop" vilket vi inte trodde fån början. Känner mig lite smart rentav. Plötsligt kom jag bara på det.

Älsklingen i sin tur är nöjd över sin nya, korta frisyr och det är jag med. Ser så tjusig ut så. Innebandypolarna tyckte han såg ut som Kinnaman minsann.

Och på tal om honom så gillade jag den nya serien "Killing". Den stora behållningen var dock inte Kinnaman. Det var istället den bedårande Mireille Enos som den lågmälde och tuffa mordutredaren Linden.

Är ruggigt nöjd över klicker (nu snackar jag hundträning) väldigt smart grej. Det ska erkännas att jag länge var skeptisk till metoden men erkänner nu att det är helt outstanding vid inlärning. Klick, och så sitter det.

Inga kommentarer: