Sidor

lördag 23 juli 2011

Armgång, ser lätt ut när W gör det.

Här råder varannandagsväder. Ena dagen är det varmt (tokvarmt) och soligt och nästa är det växlande molnighet och/eller regn.

Fick med mig W ut i spåren idag. Efteråt passade han på att visa mig hur man går armgång. Skulle jag gärna klara av men jag har inte lyckats än. Det är för att jag är tjej säger W.

Den suddiga bilden beror på att vi nyss sprungit och det blev lite svettigt där mobilen låg:).

Messi och J spanar ut över vägen.

I Ågesta finns superfina spår och fint utomhusgym.

Försöker trötta ut min energifyllda lille son med armgång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara säga att jag reagerade på en sak i texten... Inte kunna gå armgång för att man är tjej!? Eh, inte kommit så värst långt i genustänket där eller? Jag kan säga att det handlar mycket om teknik och få in den rätta gungningen på kroppen. Tycker bara att kommentaren "för att du är tjej" känns lite väl trångsynt och nedtryckande. SKIT i könet, alla kan lära sig, men ingen kan ju direkt! ;)