Sidor

onsdag 10 mars 2010

Kniven mot strupen!


Äntligen är jag hemma från jobbet och jag är så glad, ikväll har jag nämligen färdigställt vårt fina kapprum på kontoret. I sista stund. I sista minuten.

Man skulle kunna tro att det är jag som myntat begreppet kniven mot strupen eftersom det är först i det läget som det händer saker.

På fredag har jag sagt att vi ska ha invigning av kapprummet. Inte en dag innan har jag lyckats prioritera detta inredande, men nu jäklar är det klart.

Vad tycker du Linda? Får det ok?

4 kommentarer:

Linda sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Hallojsan!Mårten och Anki är ej hemma.Det skulle visst på Spa.Skall vi avvakta helgen och se vad som händer.Kram Lottie

Martina sa...

Det låter bra, det gör vi.

Jessica sa...

Det blev superfint! Kan du fixa min hall oxå när du ändå är i farten? ;)
Hoppas du haft en bra födelsedag syster
kramar