Sidor

torsdag 16 januari 2014

Bumlingar och bumling

Stora hundar i soffan är ett minne blott efter nyåret. 

Min fina Bumling ska få komma upp igen nån dag.
Nyårslöften är inte min grej men på något sätt så brukar det passa extra bra med förändringar när det blir nytt år. En sådan förändring hos oss är att de stora bumlingarna inte får vara i soffan längre. Ganska skönt faktiskt. Inte minst med tanke på alla hundhår som fanns i soffan tillsammans med dem. Att vi dessutom får plats själva nu är ju inte heller helt fel.

En annan bumling är den som jag har liggandes i en garderob/förråd. Vansinnigt jag vet men den passar inte in här, det stämmer helt enkelt inte. Igår tog jag en sväng in på Svenssons i Lammhult som ligger i Sickla (lite förvirrande, eller hur). Jag fullkomligen älskar den butiken, har alltid gjort och jag kan gå där hur länge som helst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det för den långa bumlingen då, när han inte får gulla med pälsbumlingarna på eftermiddagarna? S

Martina sa...

Det är klart värst för den långa bumlingen ;)