Sidor

lördag 11 januari 2014

2014 års storbloggare

OMG! Jag har fått sådan prestationsångest! Eller rättare sagt, jag är övertygad om att jag borde lägga ner bloggandet. En av mina härliga kollegor har börjat blogga och hon är så himla bra.

Hon skriver om sitt liv och renoverandet av deras alldeles nyinköpta hus. Hon skriver med en perfekt balans, lagom intressant och publicerar lagom många, fina bilder. Sådär lagom personligt som jag önskar jag kunde.

Språket i bloggen skvallrar om en stor talang. Att hon skriver bra och hanterar det svenska språket klanderfritt det visste jag förstås. Men det är något mer, hon skriver vackert, behagligt och rent mästerligt.

Som om det nu inte var nog med allt detta har hon god smak också så för inredningsintresserade är hon också en inspirationskälla med många bra tips på både material och inredningsdetaljer.

När jag vet att jag får ska jag dela hennes länk här så ni också får ta del av hennes underbara blogg.


2 kommentarer:

Anna sa...

Men du är väl för go Martina TACK!!!!! <3 Klart du får dela länken! Puss

Martina sa...

Härligt, då gör jag det! Kram