Sidor

fredag 23 november 2012

Så jäkla bra!

Kom över den här statusuppdateringen på facebook när en vän till mig kommenterade en av sina vänner. Jag blev så himla full i skratt. Precis så har jag tänkt jag men jag skulle aldrig vågat skriva något.

När jag spanar på hennes sida har hon många roliga och uppfriskande uppdateringar som är långtifrån de omtalade hysteriskt käcka som det finns alltför mycket av nuförtiden bestående av myspys och bästaste hit och dit.

"Till de två morsorna i ena sonens klass som klämkäckt dragit igång en masspsykos i form av kak-bull-brödförsäljning-till "klasskassan" skickar jag härmed en välriktad spark i arslet. Varsågoda!"

Apropå alla glada, käcka tillrop på fb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

...Gud vad jag känner mig lyckligt befriad över att inte ha Fb, vem vill vara en del av psykopatism? Förstod först inte vad det betydde, så korkad är jag, S

Martina sa...

Haha! Ja det är bra S, håll dig borta från fb!