Sidor

tisdag 6 november 2012

Min lilla konstnär

Min lilla docka sminkade sig själv på halloween - visst blev det bra!? Hon är så duktig, en riktig konstnär om jag får säga det själv.


De senaste veckorna har jag känt hur mina muskler "vaknat" och kommit tillbaka bit för bit. Jag har till och med börjat känna mig stark i vissa muskler.

Och igår var jag på Karolinska för att testa uthålligheten i musklerna. Över medelsnittet på nästan alla tester :). Känns så jäkla bra! Två gulliga tjejer höll i testet som var som ett träningspass på lite mer än en timme.

Jag kan inte springa än men styrketräning funkar. Senaste tiden har det också varit helt annorlunda att promenera, nu kan jag gå snabbt och med ordentliga kliv igen. Även o cykla går betydligt lättare nu.

Sen har vi firat sju år tillsammans, min honey o jag. Måndagskvällen blev nästan som lördag när vi lagade god mat tillsammans och uppvaktade varandra med rosor. Till efterrätt blev det Ben & Jerry.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött.lottie

Martina sa...

Det känns som sagt hoppfullt :) Hur går det för dig vännen? Kram