Sidor

tisdag 16 februari 2010

Prioriteringar

Helgen rusade fram. I fredags satt jag kvar på jobbet till sju-tiden och försökte jobba undan så mycket jag kunde för att hinna vara mer med barnen nu när de har sportlov. Som på beställning blev vi bjudna på middag direkt efter så det var bara att sätta sig ner vid dukat bord.

I lördags var det hämtdags så dagen mer eller mindre försvann innan det blev söndag! Vår första morgon ihop och min första sovmorgon eftersom jag gick upp tidigt på lördagen för att åka. Vi sov länge och sen sprang jag en runda och vips så var den dagen slut.

Igår var jag på jobbet tidigt och satt i möten hela dagen, men det var bra möten, vi fick mycket gjort. Efter jobbet tog Wille och jag oss en tur i spåret. Efter dusch och god middag spelade vi wii innan det var dags att sova igen.

I eftermiddag siktar vi på skridskor. I morgon funderar jag på att prova på skidor med dem.

Inga kommentarer: