Sidor

fredag 13 november 2009

Konferens och besök

Så har den här veckan bara sprungit iväg den med. I måndags var jag helt slut så då somnade jag i soffan.

I tisdags fick jag besök från Jönköping av underbara Lottie. Himla mysigt. Fattar inte hur den kvinnan orkar. Helgen innan hade hon varit i Tyskland och tävlat med flera valpköpare, vilket hade gått jättebra. Sen körde hon upp till Stockholm på kurs tidigt på tisdagsmorgonen. Hem till oss direkt efter kursen, fick lite mat i sig innan jag lurade ut henne på en löptur (i mina något för små löpardojjor). Efter det fick hon parkera sig i jacuzzin med en kopp te.

I onsdags var jag på avfallskonferens med efterföljande middag och utställning på moderna museet. Fick även se utställning av Salvador Dali. Igår fortsatte konferensen och på kvällen unnade jag mig en löprunda. Ikväll blir det bowling med kollegorna.

Inga kommentarer: