Sidor

måndag 23 november 2009

Hel igen


Skruttans stora favorit just nu är Twiligth. Så när de meddelade i fredags att åldersgränsen ändrats till 11 år var lyckan total. Helgen inleddes med idol och Sean Banan som sig brukar.

På lördagen tog sonen och jag en över en timme lång löptur i skog och mark. Han cyklade och vi tog oss fram i riktigt rolig och varierande terräng. De stunderna med plutten är fantastiska. Vi hinner prata om så mycket. Resten av dagen ägnade vi oss åt julklappsspan i affärer. På kvällen bänkade vi oss allihop framför Robinson.

Sedan var det dags för filmstund, J och jag ville uppdatera oss på den första Twilightfilmen eftersom vi alla skulle gå på tvåan, New Moon på söndagen. Nu vet jag att det är en tonårsfilm och vi inte är målgruppen, men vi tyckte faktiskt att den var bra. En actionfylld lovestory helt enkelt.

Så igår ångade vi iväg för att se den på bio redan kl 12.30. Lite mer än två timmar lång och ändå tittade jag inte på klockan. Det är ett bra betyg. Vi är fast i storyn. Allihop.

Och jag är hel igen med mina små änglar hos mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara underbart,härligt att han hänger på lille Wille på löpturen.kram

Anonym sa...

Sean banan med "rumpa" är ju poppis här hemma hos i varje fall de yngre!!!!!!!
Kram Berta

Martina sa...

Det är det bästa som finns när han är med i spåren. Jag får inte en syl i vädret. Kram

Roooompaaa...! Ja, de det är samma här. Wille skrattar så han kiknar. Kram