Sidor

lördag 5 april 2008

Återhämtning





Man kan säga att jag smygstartade helgen i torsdags när vi gick på en stunds afterwork efter jobbet. Supertrevligt som alltid med min härliga kollega.

Igår åkte vi och storhandlade direkt efter jobbet. När vi kom hem öppnade vi en flaska vin och lagade lite god middag. Efter middagen tog jag en härlig promenad med hunden på en timme. Helt underbart sätt att hämta energi och rensa tankarna.

När jag kom tillbaka från promenaden gick vi på bio, "No Country For Old Men", jäkligt bra rulle. Helt otippat slut. Och vilken hunk i huvudrollen! Josh Brolin, aldrig hört om honom innan, men jädrigt manlig snubbe.

Idag blev det den längsta sovmorgon jag haft på länge. Ända till elva. Långfrukost och sen första omgången tvätt i tvättstugan innan jag drog ut på en härlig löparrunda.

Nu är raringen på fotboll och jag väntar på att det sista ska torka så jag kan åka iväg ut i skogen. Riktigt längtar ut i naturen.

Inga kommentarer: