Sidor

tisdag 24 december 2013

Till och med i träningsbloggarna

Vart man än vänder sig handlar det om jul. Inte så konstigt kanske med tanke på att det är julafton :). Men jag undviker de sociala medierna i väntan på att alla julinlägg ska försvinna. Började surfa på träningsbloggarna istället men till och med där var det fokus på jul.

Här är det mer fokus på vila, sovmorgnar och träning. Igår eftermiddag var vi på gymmet tillsammans jag och min honey och tränade ben och chics. På förmiddagen sprang jag en härlig mil i blandad terräng i lugnt tempo med hundarna.

Nu har vi precis bytt julklappar och om en liten stund ska jag inviga två av dem: en kettlebell på 16 kg och ett nytt sportarmband.
Men idag är det inte bara julafton, det är S födelsedag - Grattis S! Hoppas du får en finfin dag. Kram



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar, tackar!

…jag glömde att visa dig mina små hantlar jag inköpt på 3 kg styck, det räcker för mina små muskler. S

Martina sa...

3 kg räcker långt, jag har hantlar på 2 kg och de funkar till det mesta! De måste du visa nästa gång :). Kram