Sidor

lördag 15 juni 2013

I'm back!

Det fantastiska poolområdet.

Oj vad vi har haft det skönt! Megastressat innan vi skulle iväg, inte minst över att hitta en plats åt alla fyra hundarna o bo men också allt som ska göras klart på jobbet innan. Allt löste sig till det bästa!

Harper fick bo här hemma med underbara Monica som har egna jackisar, Messi fick bo med favoriterna Olle & Siv, Mel hos välbekanta syrran och Anna Lou med sin brorsa. Både Mel och Anna Lou fick åka ner till Jönköping.

På jobbfronten täckte mina härliga kollegor upp för mig när jag var borta så jag behövde inte ens fundera på jobbet.

Nu har vi varit hemma en vecka och jag går omkring och pratar om saker som hänt i vår som om det var i somras, snacka om att röra till det. Känns liksom som o vi haft vår semester men vi har ju bara smygstartat.

Kroatien var ett toppenställe och ön Hvar som vi var på var underbart vacker. Vädret var som tur var kanon, det vände när vi kom ner, veckorna innan och fram till dess hade varit mer eller mindre katastrof  med regn, kyla och åska. Första morgonen var det bara tio grader! :)

Inga kommentarer: