Sidor

lördag 11 juni 2011

Jag laddade kameran men glömde den hemma, tur att mobilen alltid är med

Längst bort i rutig skjorta och med handen som skydd för solen står min lille W.

Lilla T med sina vänner, dåliga fotografen (jag) tog bilden innan de ställt sig till rätta.

Anna och Per fick många fina presenter som de fick öppna inför publik.

Min älskling med sin brorsdotter lilla fina Alice snart två år.

Mina fina små slutade skolan igår. Lille W börjar i högstadiet efter sommaren - helt obegripligt! Och lilla T börjar sexan. Det var en fin skolavslutning i strålande solsken och lagom långt.

Efteråt fikade vi här hemma innan godingarna for ner till Jönköping. Ett slag var båda plötsligt inställda på att stanna här uppe en vecka till men i sista sekund ändrade de sig igen.

Tur det för jag tror inte pappsen skulle blivit så glad över att köra hela vägen upp för att vara med på avslutning och sen få åka själv tillbaka. Även om jag förstås gärna haft raringarna kvar:).

Senare var det dags för att fira Js syskon Anna och Per som fyllde 19 år ena dan och firade studenten nästa. Stort. Och även det obegripligt.

Fasen, det känns som igår när jag klev in genom dörren där för första gången och de små filurerna satt blygt och plirade i soffan bara 13 år gamla. Och familjen bara växer, igår var det flera bebisar bland kusinerna.

Annan stor milstolpe igår - raringen lyckades charma lilla Alice, med en iphone i sin hand åkte han raka vägen in i hennes hjärta.

Inga kommentarer: